Prologue: Permulaan Baru

12:57 Unknown 1 Comments

Tasik Kenyir,, Terengganu
Assalamualaikum, 
I am Alhafizol, 26 years old. Aku bukanlah baru dalam dunia blog ni. In fact, blog pertama aku adalah pada zaman aku belajar di Matrikulasi lagi, tapi aku sendiri pun dah lupa apa nama blog tu. During my university years pun aku agak aktif menulis di blog kerana pada masa itu blog merupakan suatu kegilaan students di universiti. Almost every student has their own blog. Bila masuk ke alam pekerjaan, aku sudah malas nak aktif menulis, namun kadang kala rasa rindu juga untuk berkongsi cerita di laman maya ni. That's the reason why, out of boredom, I changed my blog platform from Blogger to Wordpress to start anew. Tapi, oleh kerana kekurangan idea dan masa pun agak terhad blog aku penuh bersawang dan berhabuk. Fuh! Fuh!

So now, I think I would love to be back in blogging. I don't know if I can commit in my writing or not, tapi aku rasa agak selesa bila kembali ke platform Blogger ni. So, this is my new home and hopefully I'll find my happiness here. So, for those of you yang datang ke sini aku ucapkan selamat datang dan terima kasih. Memandangkan tahun 2014 pun sudah semakin melabuhkan tirai, I hope that I'll end my year with a blast with this new Suite 10.3. For those of you yang sudi tinggalkan jejak di sini, sila post korang punya blog links di ruangan komen, Inshaa Allah I'll have a visit to each one of yours. Well, thats all for now. Have a great day. Assalamualaikum..

1 comment:

  1. blog bersawang dan berhabuk tu biasa la.. akak pun biasa tinggalkan blog bersawang.. kikikii.. tu semua faktor sibuk urusan rasmi.. so, kena pandai arrange masa... lama-lama nanti insya allah.. biasa la tu ye .. ^_^

    ReplyDelete